پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119974
نيلسون را محترمانه اخراج کردند
تاریخ انتشار : 1393/10/07 09:05:17
نمایش : 1334
مديربرنامه‌هاي دروازه‌بان پرسپوليس گفت: حرکتي که با نيلسون کردند به نوعي اخراج محترمانه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهداد بيات درباره خبر کنار گذاشتن نيلسون دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس از ليست اين تيم براي نيم فصل دوم گفت:‌ در حالي که حميد درخشان پيش از اين اعلام کرده بود به نيلسون و تجربه‌اش در ليگ قهرمانان آسيا نياز دارد و او را حتما مي‌خواهد اما امروز طاهري نايب رئيس هيأت مديره به من اعلام کرد که درخشان گفته او را نمي‌خواهد و نيلسون در ليست مازاد پرسپوليس قرار گرفته است.

برويد از درخشان بپرسيد که چرا نظرش عوض شده و نيلسون را نمي‌خواهد.

وي ادامه داد: اين رفتار درستي با بازيکن نيست چرا که پيش از اين گفته بودند او را مي‌خواهند اما الان و در حالي که به روزهاي پاياني نقل و انتقالات نزديک شده‌ايم اعلام کرده‌اند که نيلسون را نمي‌خواهند و به نظر من برخورد خوبي با نيلسون انجام نشد.

مديربرنامه‌هاي نيلسون بيان داشت: اين رفتار با نيلسون به نوعي اخراج محترمانه به حساب مي‌آيد و اين برخورد با دروازه‌باني که براي پرسپوليس زحمت کشيده بود درست نيست. براي من جالب است که درخشان هفته گذشته ۲۰ دقيقه با من صحبت کرد و گفت که نيلسون را مي‌خواهد و او دروازه‌بان اولش به حساب مي‌آيد اما امروز طاهري به من گفت که درخشان گفته نيلسون را نمي‌خواهد.

بيات درباره اينکه نيلسون راهي کدام تيم ليگ برتري خواهد شد، افزود: پيش از اين تيم‌هاي مختلفي نيلسون را مي‌خواستند اما ما به آنها اعلام کرده بوديم که نيلسون در پرسپوليس مي‌ماند. با اين شرايط مشخص نيست که نيلسون ديگر به ايران بازگردد يا نه.

مديربرنامه‌هاي نيلسون در پايان خاطر نشان کرد: من ديگر با باشگاه پرسپوليس همکاري نمي‌کنم هر چند که به نظر درخشان احترام مي‌گذارم اما فردا صبح به باشگاه پرسپوليس مي‌روم تا فسخ قرارداد نيلسون را بگيرم.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html